Jak wyróżnić hotel w Warszawie na tle innych?

Wpisując w wyszukiwarkę Google frazę „hotel warszawa”, otrzymujemy ponad 62 miliony wyników. Goście hotelowi najczęściej klikają w linki znajdujące się na pierwszych stronach i nikomu nie przychodzi do głowy, by sprawdzać hotele z końcowych stron wyszukiwania. Co więc zrobić, by poprawić pozycję strony w Google?

Dlaczego mój hotel jest niewidoczny dla Google?

Za wysokość pozycji danego hotelu odpowiadają m.in. prawidłowo dobrane słowa kluczowe wplecione w znajdujący się na stronie internetowej tekst. Jeśli na swojej stronie masz bardzo mało tekstu, informacje są skopiowane z innych stron i w żadnym miejscu nie zamieściłeś słów kluczowych, po których twoi potencjalni goście mogliby cię znaleźć, nic dziwnego, że twój hotel widnieje na końcu wyników wyszukiwania Google.

Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

Skutecznym rozwiązaniem tego problemu jest skorzystanie z oferty agencji interaktywnej, która oferuje pozycjonowanie i optymalizację stron internetowych. Usługa ta polega na analizie obecnej strony internetowej oraz opracowaniu długoterminowej strategii mającej na celu podniesienie widoczności strony w Google. Niektóre agencje, takie jak Verseo, zapewniają swoim klientom darmową wycenę tej usługi. Agencja interaktywna zadba również o to, by twojemu hotelowi została zapewniona odpowiednia reklama. Hotel, którego strona jest wypełniona unikalną zawartością, odpowiednimi słowami kluczowymi, ciekawymi grafikami i pomocnymi dla klienta informacjami, będzie bardziej widoczny dla wyszukiwarki Google, a tym samym dla gości, których z dnia na dzień zacznie przybywać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *