Jak stworzyć profesjonalną stronę internetową hotelu?

Szukając noclegu, bardzo często korzystamy z popularnych wyszukiwarek hoteli, w których można również dokonać rezerwacji. Jednak równie często przed ostatecznym zarezerwowaniem pokoju pragniemy poznać więcej szczegółów na temat ośrodka i wpisujemy jego nazwę w Google, szukając strony internetowej. Jednak nie wszystkie hotele dbają o swoich internetowych gości, a strony niektórych z nich są od dawna nieaktualizowane i zamiast zachęcać, odrzucają.

Zalety posiadania strony internetowej

Pamiętaj, że strona internetowa jest wizytówką twojego hotelu. Możesz tam zamieścić nie tylko cennik, galerię zdjęć i informacje na temat oferty, lecz także film promujący hotel, spacer 3D czy opinie dotychczasowych odwiedzających. Oprócz tego możesz także dodać coś od siebie – opisanie historii hotelu, zamieszczenie zdjęć uśmiechniętego personelu i właścicieli, czy zwyczajne zaproszenie to czasem najlepsza reklama. Hotel, który nie jest wyłącznie budynkiem, lecz pasją i całym życiem jego właścicieli, będzie chętniej odwiedzany niż ośrodek, o którym nic nie wiadomo.

Co powinno się znaleźć na stronie?

Oprócz wspomnianych już informacji dotyczących oferty, samego hotelu oraz ludzi tworzących to wyjątkowe miejsce, warto zamieścić na stronie również kilka innych rzeczy. Jeśli w okolicy hotelu znajdują się jakieś atrakcje, np. park narodowy, basen, szkółka jeździecka, szlaki turystyczne czy historyczny zamek, warto o tym wspomnieć w ofercie. Odwiedzający bardzo często pragną skorzystać z lokalnych atrakcji, których muszą szukać na własną rękę. Zamieszczenie takich informacji na stronie jest pomocne i pozytywnie odbierane przez gości. Stworzeniem profesjonalnej strony internetowej nie musisz zajmować się na własną rękę. Możesz skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji interaktywnej, takiej jak Verseo, która zajmie się stworzeniem witryny oraz jej promocją.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *