Stwórz kampanię reklamującą swój region

W obecnych czasach reklama hoteli jest coraz częściej na tyle rozbudowana, że obejmuje nie tylko ofertę ośrodka, lecz również całego regionu. Takie reklamy są pozytywnie odbierane przez gości, którzy wybierając się w odległe miejsce, pragną nie tylko odpocząć, lecz także poznać jego historię, kuchnię oraz dziedzictwo kulturowe.

Jak zachęcić gości do wizyty w hotelu?

Zapraszając gości do swojego hotelu, warto podkreślić jego lokalizację. Hasła takie jak „Poznaj malownicze Podlasie” czy „Województwo łódzkie – weekend w samym sercu Polski” sprawiają, że twój hotel staje się wizytówką danego miejsca. Tego rodzaju reklama hoteli pozwala również odczuć, że jesteś dumny z tego, że twój hotel znajduje się właśnie w danym regionie. Kultywuj lokalną tradycję i stwórz ofertę dla osób, które chciałyby dowiedzieć się czegoś więcej o miejscu, do którego przyjeżdżają wypocząć. Jeśli w otoczeniu twojego hotelu znajdują się jakieś zabytki, parki narodowe lub szlaki turystyczne, nie zapomnij napisać o tym na swojej stronie internetowej.

Pokaż gościom piękno swojego regionu

Dobrym pomysłem jest również stworzenie krótkiego filmiku reklamującego zarówno hotel, jak i jego otoczenie. Twój hotel zlokalizowany jest w zabytkowej części Krakowa? A może znajduje się nad jeziorem w Bieszczadach? Warto pokazać gościom otoczenie, w którym będą mogli spędzać czas. Jest to również doskonały sposób, by wypromować mniej znane miejsca zasługujące na odkrycie. W stworzeniu profesjonalnej strony internetowej oraz filmików promujących pomoże ci doświadczona agencja interaktywna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *