Jakie są zalety reklamy hotelu na Gmail?

Skuteczna reklama hotelu to nie tylko ta prowadzona w mediach społecznościowych czy na YouTube. Nowych gości hotelowych można pozyskać również poprzez reklamę w serwisie Gmail – jednym z najpopularniejszych serwisów pocztowych, z którego miesięcznie korzysta ponad miliard użytkowników*. Dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj reklamy i kto może ją dla nas wykonać?

Kierowanie reklamy do konkretnej grupy docelowej

Dzięki wykorzystaniu profesjonalnych narzędzi możliwe jest precyzyjne dopasowanie reklamy do konkretnej grupy docelowej. Reklama Gmail skierowana jest do użytkowników tejże poczty i przypomina klasyczny newsletter, który bezpośrednio przekierowuje zainteresowaną osobę na stronę prowadzonej kampanii. Według danych zgromadzonych w 2015 roku przez Mega Panel reklama Gmail może dotrzeć aż do pięciu milionów użytkowników poczty, co znacznie zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów.

Jak stworzyć reklamę Gmail?

Tworzeniem skutecznych reklam Gmail zajmują się profesjonalne agencje interaktywne dbające o to, by reklama trafiła do odbiorców, którzy mogą być zainteresowani noclegiem w danym regionie. Taką reklamę można dopasować do klienta na podstawie jego zainteresowań, wieku, płci, lokalizacji czy informacji o ostatnich zakupach. Agencja interaktywna zadba o to, by reklama wyglądała profesjonalnie i atrakcyjnie dla potencjalnego klienta. Niektóre agencje, np. Verseo, oferują darmową wycenę reklamy Gmail, co pozwala zaplanować budżet nawet na długo przed skorzystaniem z oferty.

* dane: https://techcrunch.com/2016/02/01/gmail-now-has-more-than-1b-monthly-active-users/?guccounter=1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *