Czego najczęściej szukają w Internecie goście hotelowi?

To nieprawda, że rezerwujemy noclegi wyłącznie przez popularne wyszukiwarki hoteli. Wiele osób chętnie korzysta z możliwości zarezerwowania noclegu bezpośrednio w hotelu, zdając sobie sprawę z tego, że zewnętrzne strony pobierają wysoką prowizję. Co zrobić, żeby użytkownik szukający noclegu znalazł w internecie właśnie twój hotel?

Poznaj potrzeby swoich gości

Zastanów się, do jakiej grupy odbiorców chciałbyś dotrzeć i zdefiniuj ich potrzeby. Biznesmen będący w delegacji szuka luksusowego apartamentu ze śniadaniem. Młode małżeństwo pragnie spędzić romantyczny weekend we dwoje w zacisznym miejscu. Rodzina z dziećmi szuka hotelu w otoczeniu licznych atrakcji turystycznych. Studenci chcieliby spędzić noc tanio i w przyzwoitych warunkach. Znajdź punkty wspólne i stwórz ofertę dostosowaną do wszystkich, oferując pokoje w wersji Standard, Premium oraz VIP. Możesz również stworzyć ofertę zaadresowaną wyłącznie do jednej grupy odbiorców. Wszystko zależy od ciebie, twoich pomysłów i możliwości.

Na co zwracają uwagę goście?

Jeśli dysponujesz własną stroną internetową, potrzebna ci będzie dobra reklama. Hotel, którego nazwa pojawia się na pierwszych stronach wyszukiwarki Google, budzi zaufanie i jest chętnie odwiedzany przez gości. Wędrówka na szczyt wyników wyszukiwania jest jednak długotrwałym procesem, który wymaga dobrze zaplanowanej strategii. Jeśli zależy ci na dobrych wynikach, skorzystaj z pomocy profesjonalistów, którzy zajmują się tym zawodowo. Dobra agencja interaktywna nie tylko odświeży wygląd twojej strony, by korzystniej wyglądała dla Google, lecz także zajmie się promocją hotelu za pomocą mediów społecznościowych, blogów zapleczowych czy popularnych stron tematycznych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *