Czego nie może zabraknąć na stronie internetowej hotelu?

U większości z nas spośród wszystkich zmysłów dominującym jest zmysł wzroku. Oznacza to, że kupujemy oczami i jesteśmy podatni na treści zamieszczane w reklamach. Nie można o tym zapominać również podczas działania w branży hotelarskiej. Co warto zamieścić na stronie internetowej hotelu, by przyciągać gości?

Oddziałuj na zmysły

Zadbaj o to, by treści znajdujące się na stronie twojego hotelu oddziaływały na zmysły czytających. Wolałbyś pojechać do „hotelu z restauracją i spa” czy może bardziej do „luksusowego hotelu ze śródziemnomorską kuchnią i odprężającą ofertą spa”? Przymiotniki robią różnicę, dlatego nie zapominaj o ich stosowaniu (oczywiście z umiarem!). Oprócz tego nie możesz również zapomnieć o zdjęciach przedstawiających wygląd apartamentów, budynku oraz okolicy hotelu. Dobrym pomysłem jest także zamieszczenie filmiku wykonanego z lotu ptaka, który można wykonać przy użyciu drona. Ta opcja jest szczególnie polecana właścicielom hoteli znajdujących się w otoczeniu pięknych krajobrazów, takich jak lasy, parki, jeziora czy góry.

Stwórz atrakcyjne pakiety

Dysponujesz restauracją hotelową i spa? W takim razie potrzebna jest ci dobra reklama. Hotel ze spa można doskonale zareklamować, tworząc atrakcyjne pakiety. Jeśli wydaje ci się, że goście pragną zapłacić jedynie za pokój, a w razie potrzeby na miejscu dokupią sobie śniadanie lub karnet do spa, jesteś w błędzie. Lubimy kupować w pakietach, ponieważ jest to wygodniejsze i tańsze. Stwórz oferty „weekend dla dwojga” lub „weekend z przyjaciółkami” i dołącz do pakietu nocleg, karnet do spa oraz śniadanie. Zobaczysz, że chętni od razu się znajdą. Jeśli nie masz doświadczenia w reklamie, możesz skorzystać z pomocy agencji interaktywnej, która zajmie się stworzeniem atrakcyjnych treści na stronę oraz jej skuteczną promocją.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *