Czego nie może zabraknąć na stronie internetowej hotelu?

U większości z nas spośród wszystkich zmysłów dominującym jest zmysł wzroku. Oznacza to, że kupujemy oczami i jesteśmy podatni na treści zamieszczane w reklamach. Nie można o tym zapominać również podczas działania w branży hotelarskiej. Co warto zamieścić na stronie internetowej hotelu, by przyciągać gości?

Oddziałuj na zmysły

Zadbaj o to, by treści znajdujące się na stronie twojego hotelu oddziaływały na zmysły czytających. Wolałbyś pojechać do „hotelu z restauracją i spa” czy może bardziej do „luksusowego hotelu ze śródziemnomorską kuchnią i odprężającą ofertą spa”? Przymiotniki robią różnicę, dlatego nie zapominaj o ich stosowaniu (oczywiście z umiarem!). Oprócz tego nie możesz również zapomnieć o zdjęciach przedstawiających wygląd apartamentów, budynku oraz okolicy hotelu. Dobrym pomysłem jest także zamieszczenie filmiku wykonanego z lotu ptaka, który można wykonać przy użyciu drona. Ta opcja jest szczególnie polecana właścicielom hoteli znajdujących się w otoczeniu pięknych krajobrazów, takich jak lasy, parki, jeziora czy góry.

Stwórz atrakcyjne pakiety

Dysponujesz restauracją hotelową i spa? W takim razie potrzebna jest ci dobra reklama. Hotel ze spa można doskonale zareklamować, tworząc atrakcyjne pakiety. Jeśli wydaje ci się, że goście pragną zapłacić jedynie za pokój, a w razie potrzeby na miejscu dokupią sobie śniadanie lub karnet do spa, jesteś w błędzie. Lubimy kupować w pakietach, ponieważ jest to wygodniejsze i tańsze. Stwórz oferty „weekend dla dwojga” lub „weekend z przyjaciółkami” i dołącz do pakietu nocleg, karnet do spa oraz śniadanie. Zobaczysz, że chętni od razu się znajdą. Jeśli nie masz doświadczenia w reklamie, możesz skorzystać z pomocy agencji interaktywnej, która zajmie się stworzeniem atrakcyjnych treści na stronę oraz jej skuteczną promocją.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *